Walentynkowe inspiracje z ZAFUL / Valentine's Day with ZAFUL

22.1.18

Sklepy, szczególnie te internetowe nie zapominają o święcie zakochanych. Dzień 14 lutego i Walentynki to znakomita okazja do celebrowania miłości. Przez dobrych kilka lat w związku świętowaliśmy ten dzień na różne sposoby. Dawniej wychodziliśmy do kina, na dyskoteki, były romantyczne spacery, natomiast teraz wolimy raczej spędzić ten czas w domu, przy wspólnej kolacji lub chociażby zamawianej na dowóz pizzy. Spędzamy czas razem i to dla nas jest teraz ważne. Często mijamy się wychodząc do pracy, także po kilku latach bycia razem zmieniły nam się nieco priorytety na spędzanie tego walentynkowego wieczoru. Jednak wciąż jest on magiczny i wyjątkowy! Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, żeby ładnie się ubrać. Przygotowałam poniżej dwie propozycje, głównie z ubraniami z ZAFUL. Według mnie oba zestawy sprawią, że poczujemy się piękne i sexy. Nie może obejść się też bez stylowych płaszczy, w końcu w lutym wciąż mamy zimę.




Jestem ciekawa co sądzicie o tych zestawach? Macie już może jakieś szczególne plany na Walentynki? :) 

Zobacz także...

18 komentarzy

  1. piekne inspiracje!~ sukienka i rozowy plaszczyk sliczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zestawy, wszystkie rzeczy bym zgarnęła :) 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne płaszcze , każdy z nich chętnie bym przygarnęła

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne outfity zarówno pierwszy jak i drugi :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe rzeczy wybrałaś ;) 21.03 39,99 31,44 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się ta bluzka i sukienka oraz szare futerko :) klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy zestaw bardzo ładny, chociaż dla mnie te buty trochę byłyby za wysokie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od dawna mam ochotę na pastelowy płaszcz, klik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatni płaszcz jest cudowny! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tą szarą bluzkę z falbanami, kozaki i szare futerko:) Uwielbiam ten sklep:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja pierwsza jest najpiekniejsza. Idealna, kompletnie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny ten płaszczyk różowy pastelowy, jej ale tyle mam już tych płaszczy,a kolejny kusi

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudowności Kochana ! Super inspiracje :) najbardziej mi się podoba ten różowy płaszczyk. Jest śliczny :) Buziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy zestaw mi sie bardzo spodobal :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy zestaw bardzo ładny. Z Twoich inspiracji spodobał mi się też szary futrzany płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zestawy, ta bluzka z drugiego podoba mi się juz od dawna:)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga