UBRANIA DO BIURA, czyli stylowe nowosci z ROMWE

2.1.18

Witajcie w NOWYM 2018 ROKU! Mam nadzieję, że miło spędziłyście Sylwestra? Po leniwej przerwie świątecznej pomalutku czas wkroczyć w styczeń, podjąć się nowych wyzwań i wrócić po prostu do codzienności. Zapraszam dzisiaj na przegląd inspiracji związanych z modą do pracy, do biura. Takie są właśnie rzeczy, które pod koniec grudnia otrzymałam ze sklepu ROMWE. Niedawno podjęłam nową pracę i muszę troszkę dostosować do niej garderobę, więc w najbliższych miesiącach możecie się spodziewać co najmniej kilku nieco bardziej eleganckich ubrań, pomysłów na stylizacje.


Sukienka tego typu chodziła za mną już długo. Jak tylko zobaczyłam ją na Romwe to wiedziałam, ze musi być moja. Połączenie czerni i bieli bardzo lubię i wiele rzeczy z mojej szafy jest właśnie w takiej tonacji. Sukienka wykonana jest z nieco grubszej dzianiny, posiada rękawki długości 3/4 i dwie małe kieszonki z przodu. Z tyłu na plecach jest natomiast zapinana na zamek, widać go ładnie na zdjęciach katalogowych. Rozmiarówka standardowa, tylko pod względem długości sukienka jest dość krótka jak na mój wzrost, ale niższe osóbki będą nią naprawdę zachwycone. Najlepiej prezentuje się do kryjących, grubych rajstop lub nawet legginsów i kozaków oczywiście. 



https://goo.gl/Vv98W2

GRANATOWA BLUZKA W PTAKI >klik<
Kolejną rzeczą jest granatowa bluzeczka w ptaki. Bluzka jest dostępna w szerokiej rozmiarówce. Ja wybrałam L, ale myślę, że M-ka byłaby nieco lepsza, bardziej dopasowana. Bluzeczka ma prosty fason i ładnie wycięty, delikatny dekolt. Materiał jest cienki, ale nie prześwituje. Jestem z niej bardzo zadowolona. Nadrukowane ptaszki mają różowe elementy, dzięki czemu fajnie pasuje mi do różowej narzutki z perełkami, którą zamówiłam na Zaful.




https://goo.gl/Snu4Sp
Na koniec małe zestawienie bluzek, które jeszcze mi się podobają. Każda z nich inna, ale każda ma jakiś ciekawy element, koronkę, perełki czy wycięcie na dekolcie.


Lubicie takie eleganckie ubrania? Co sądzicie o nowościach z ROMWE? :)

Zobacz także...

33 komentarzy

  1. bardzo fajna ta sukieneczka i bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba ubranka bardzo mi się podobają, szczególnie ta bluzka w ptaszki! <3 Jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga propozycja wyjątkowo mi się spodobała :) Piękna koszula

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja teraz kupuję coraz bardziej eleganckie ubrania, praca zobowiązuje :) Podoba mi sie ta koszula, lubię takie propozycje, a i kolor jest jednym z moich ulubionych ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. BLUZKA oraz SUKIENKA w mgnieniu oka skradły moje SERCE :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikane,super ciuszki!:)
    Klikniesz rowniez u mnie bede wdzieczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ta tunika i właśnie od razu przyszły mi na myśl legginsy i kozaczki ;) Ciepło, wygodnie i elegancko ;) Ta z perełkami mi się podoba, taką też bym chętnie zamówiła ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ten sweter z perełkami noszę na odwrót :)
    Bardzo ładna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie rzeczy śliczne i w obu wyglądasz cudownie :) Kurcze, obie rzeczy mnie zauroczyły, super :) :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie w obu wyglądasz, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie prezentuje się ta sukienka :) 17,99 15,99 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. sukienka jest genialna :D chociaż i te koszule również mocno kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. sukienka podoba mi się najbardziej, jest w moim stylu, bardzo elegancka i idealna do pracy. mogłaby być rzeczywiście dłuższa ale Tobie w niej ładnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Super ciuszki! Najbardziej podoba mi się koszula w ptaszory! XD
    Pozdrawiam i życzę spełnienia w nowym roku 2018!^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Granatowa bluzka bardzo mi sie podoba i wygląda najlepiej: )

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna sukienka, przydałaby mi się taka:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ładnie te ciuchy na Tobie wyglądają, obawiałam się, że ta sukienka będzie babciowata

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię markę ROMWE <3. Ma świetne ciuszki. Tak jak na przykład SHEIN. Czasem można dosta perełki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Koszula jest genialna! Akurat w moim stylu! :) Bardzo ładnie w niej wyglądasz :) :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta sukienka jest prześliczna i nie tylko do biura! ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta bluzka w ptaki jest śliczna, sukienka również mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie rzeczy prezentuja się swietnie! Ladne kroje i wzory, czyli to na co zwraca uwagę kazda kobieta

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta koszula jest przepiękna ;) Ty we wszytskim ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się ta bluzka w ptaszki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Widziałam Kochana na Instagramie i zachwyciła mnie ta bluzka elegancka jak ją zobaczyłam na Tobie ! Dzięki Tobie wszystkie ubrania wyglądają super :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne nowości
    Bardzo podoba mi się ta sukienka

    OdpowiedzUsuń
  28. Bluzka w ptaki bardzo mi się podoba. Świetnie wygląda w połączeniu z tym sweterkiem/narzutką :) Ja mam taki ale bez perełek i spróbuję go połączyć z jakąś koszulową bluzką :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga