Srebrna ramoneska i kremowy golf / ZAFUL

28.12.17

Hej Dziewczyny! Przed świętami doszło do mnie kilka zamówień, które właśnie Wam sukcesywnie pokazuję. Dzisiaj pora na nowości ze sklepu ZAFUL. Długo wyczekiwane, bo przeszło dwa miesiące. Pisałam e-mail do placówki pocztowej przez którą paczka została nadana i za kilka dni ubrania znalazły się u mnie. Trochę to dziwne, ale mam się z czego cieszyć, bo ubrania są rewelacyjne. Zdecydowałam się na srebrną kurtkę oraz jasny golf, który jest bardzo popularny na wielu blogach modowych.


SREBRNA KURTKA Z DŻETAMI >klik<
Ramoneska dostępna była w kilku wersjach kolorystycznych. Od dłuższego czasu podobały mi się srebrne kurtki, więc wybór był oczywisty. Ramoneska jest znakomicie skrojona, nie jest zbyt krótka, ani zbyt długa. Rękawy są odpowiednie. Całość została urozmaicona ćwiekami / dżetami, okrągłymi oraz w kształcie malutkich gwiazdek. Kurtka przyda się na Sylwestrowy wieczór oraz imprezy w karnawale. Wybrałam największy rozmiar, czyli XL, podczas gdy normalnie noszę M/L. Z tego co widzę srebrna jest wyprzedana, ale dostępne są inne kolory. Jeśli szukacie czegoś w tym stylu to polecam bardzo!






JASNY SWETER >klik<
W paczce znalazłam również ciepły i mięsisty sweterek. To jasny golf z dość krótkimi rękawkami, dla mnie są one długości 3/4, ale widziałam, że na szczuplejszych i niższych osóbkach sweter prezentuje się bardziej oversizowo. W sumie dla mnie też jest dość luźny w biuście i talii, nie krępuje ruchów, jest wręcz trochę workowaty, a na dole po bokach posiada delikatne rozcięcia. Warkoczowe sploty dodają mu uroku. To idealny sweterek na wieczorne spodnie z przyjaciółkami albo relaks przy ulubionej książce czy serialu. 




Podsumowując, na to zamówienie czekałam najdłużej z jakichkolwiek. Już się bałam, że paczka zaginęła gdzieś w przestworzach. Ale na szczęście doszła tuż na gwiazdkę. Z obu tych rzeczy jestem bardzo zadowolona. Kurtka jest znakomitej jakości, a sweterek idealnie wpisuje się w zimową aurę.

Jestem ciekawa co sądzicie? Do czego nosiłybyście taką ramoneskę? Lubicie takie obszerne, ciepłe swetry? :)

Zobacz także...

20 komentarzy

  1. Ale faaajna ta ramoneska ;) I sweterek też super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty farciaro 😁 najwazniejsze ze sa. mi jedna gdzies przepadla. to niemozliwe, aby szla od wrzesnia! :( druga cofnieta przez dhl... Pecha mam. i w dalszym ciagu czekam na paczki od 11 listopada. łudziłam sie, ze beda przed swietami. i lipa.
    Ramoneski z zaful sa swietne. jedna mam, czarna, bo ja to taka przyziemna osoba i wole praktyczne kolory. druga mamie zamowilam - czerwonaaaaaa ❤ jaram sie bo jeszcze jej nie mam. a ciekawa jestem jak z rozmiarem i czy bedzie na nia dobra.

    OdpowiedzUsuń
  3. Golfow nie lubie, bo mam wrazenie ze mnie uciskaja w szyje :D. Kurteczka wyglada super i z checia bym taka zamowila :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie rzeczy świetne :)Coś okropnego jest teraz z tymi przesyłkami, albo czeka się niesamowicie długo, albo gdzieś są przetrzymywane ehhh....

    OdpowiedzUsuń
  5. ten sweterek golf jest przepiękny, szkoda, że już niedostępny. ostatnio uwielbiam czerwienie i biel w ubraniach. wyglądasz super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zarówno ramoneska jak i sweterek bardzo mi się podobają:)
    Z tego co widzę to obie rzeczy już niestety wyprzedane:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ramoneska wymiata :) klik kurtki, sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No Kochana Moja tak jak już mówiałam ta Kurteczka jest po prostu Boska !!!! estem absolutnie zachwycon. Ty zawsze super rzeczy wybierasz :*

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW! Kurtka jest najlepsza! Chyba ją zamówię! Teraz taki kosmiczny styl w modzie i myślę, że to szybko nie przeminie. Nosiłabym ją do srebrnych leginsów, które mam. Można też do srebrnych dzwonów. Można pomalować czarne albo białe dzwony srebrną farbą (wcale nie tak dokładnie) i by było super. Do czarnego dołu też pasuje. W sumie to taka kurtka będzie dobrze wyglądać w wielu zestawach. Pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku!^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Ramoneska wygląda swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie rzeczy ładne, już sprzedane, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zamówiłam taką kurtkę tylko bordową, ale niestety naliczyli mi za duże cło i musiałam ją odesłać:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ramoneska bardzo mi się podoba, chociaż rzadko mam okazję nosić metaliczne ubrania (mam tylko jerdną spódnice) to ta kurtka mnie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kurde swetra już nie ma, a taki fajny

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja czekam od ponad dwóch miesięcy na część zamówienia z Zaful, ale pewnie już nie przyjdzie :( Z Twojego spodobała mi się ta srebrna kurtka :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga