Zatrzymaj wspomnienia z FOTOKSIAZKA Saal-digital

16.9.17

Cześć Dziewczyny! Zdjęcia są fantastyczną pamiątką. Zgodzicie się ze mną? W dzisiejszych czasach, w dobie, smartfonów, aparatów cyfrowych i lustrzanek wykonujemy setki, a nawet tysiące zdjęć w krótkim czasie. Zdjęcia zatrzymują chwile, łapią emocje, kodują wyjątkowe momenty. Fotografowanie zawsze było mi bliskie i mimo, że nie posiadam lustrzanki to zdjęcia robię z wielkim zapałem, szczególnie podczas podróży. W te wakacje wybraliśmy się w nasze piękne Tatry do Zakopanego. Większość zdjęć robiona była smartfonami, wyszły całkiem ładnie, góry to piękny obiekt do fotografowania. Zwykle po takich wyjazdach lubię wywoływać zdjęcia, te na papierze to zupełnie inna bajka niż przechowywane na dysku komputera, mają w sobie to coś. Tym razem zamiast tradycyjnych zdjęć zdecydowałam się na foto-książkę z firmy Saal-Digital.


Aby zaprojektować foto-książkę (lub inny wybrany produkt) należy pobrać ze strony specjalny program. Bez tego ani rusz! Mamy tak gotowe szablony, układy, z których można skorzystać. Jest to bardzo pomocne, szczególnie dla osób mało obeznanych w temacie projektowania. Ja już mam małą wprawę, bo jest to moja druga tego typu foto-książka. Możemy wybrać sobie rodzaj papieru, liczbę stron, dodać tekst, różne dodatki w postaci klipartów.



Moja foto-książka liczy sobie 26 stron i ma poziomy układ. Taka ilość stron w zupełności mi wystarczyła do stworzenia pięknej pamiątki z wyjazdu w góry. Rozmieszczenie zdjęć na stronie może być przeróżne, można ustawić także zdjęcie jako tło i na nim dokładać kolejne, z czego często korzystałam. Wykonanie oceniam bardzo dobrze, poszczególne strony są z dość grubego papieru. Kolory są nasycone, jakość wysoka.


Firma Saal-Digital ma swoją siedzibę w Niemczech. Przesyłka kurierska to koszt 20zł, od momentu zamówienia do wysłania paczki minęło zaledwie kilkanaście godzin. Sama dostawa trwała około 3 dni. Jestem bardzo zadowolona z takiej formy wywoływania zdjęć. W przyszłym roku biorę ślub i już teraz wiem, że na pewno stworzę sobie taką książkę według własnego projektu. Zachęcam Was do wypróbowania produktów Saal-Digital, na stronie cały czas można się zgłaszać do testów! Dajcie znać czy się skusicie? :)

Lubicie wywoływać zdjęcia? Co sądzicie o takich foto-książkach? :)

Zobacz także...

12 komentarzy

  1. Jak dla mnie jest to wspaniała pamiątka na lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowna pamiątka : ) Zdjęcia gór już same mają klimat, a w takiej oprawie tylko zyskują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zbieram się do foto książki i za każdym razem jestem niezadowolona z mojego projektu... za dużo szablonów do wyboru i innych gadżetów. Może polecana przez Ciebie strona mi pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również mam tę książkę i uwieczniłam wakacje, tylko zeszłoroczne, świetna wszystko wyszło :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super taka fotoksiążka. Piękna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba swoją zamòwię w końcu bo fajna to sprawa jak widzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna pamiątka, sama mam kilka podobnych z tych najważniejszych okazji.

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, stworzyłaś piękną fotoksiążkę, też korzystałam z usług tej marki jak już wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super sprawa, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga