ZAFUL HAUL | Udane zamowienie | Paski, hafty, frędzle i ananas

8.9.17

Hej Dziewczyny! Czasem pokazuję na blogu moje ubraniowe wishlisty. Nie sądzę, żebym kiedykolwiek je zrealizowała w 100%, ale przynajmniej część z pokazywanych rzeczy prędzej czy później zamawiam. W ubiegłym tygodniu odebrałam moje zamówienie z ZAFUL. Paczki dochodziły na raty, bo wybierałam też rzeczy oznaczone różnym terminem wysyłki. Czasem czas przygotowania zakupów do wysyłki wynosi 10-15 dni roboczych, więc przesyłka się automatycznie przeciąga. Tym razem jednak warto było czekać, bo wszystkie rzeczy, które za moment Wam pokażę, okazały się przyzwoitej jakości. Powieje jesienią, ale na osłodę przeglądnijcie bluzeczki z otwartymi ramionami, które kojarzą mi się ewidentnie z latem i wakacjami - ukryte są one pod hasłem open blouse. :)


BLUZA W PASKI >klik<
Jako pierwsza doszła do mnie bluza w paski z haftami na rękawach. Bluza jest dość luźna, na dole nie ma ściągacza, jedynie przy rękawach. Materiał jest średniej grubości, przyjemny w dotyku. Jestem zadowolona z jakości i rozmiaru, tym bardziej, że jest on określany jako uniwersalny. Zawsze się boję takiej rozmiarówki. To świetna propozycja na jesień, róże na rękawach prezentują się naprawdę ładnie. Polecam wszystkim miłośniczkom pasków na ubraniach.


https://goo.gl/HHxsA6

Bluzka, proszę nie mylić z bluzą, urzekła mnie tymi frędzelkami. Co prawda oczekiwałam znacznie grubszego materiału, pomyliłam sobie, że to miała być ciepła bluza, ale produkt jest dodany w odpowiednim dziale z bluzkami i topami. Materiał jest cienki, ale bardzo miły w dotyku, jak bawełna. Rozmiarówka wypada standardowo. Frędzle fajnie się układają, a odcień szarości nie jest smutny. Ostatecznie jestem zadowolona, ale bez zniżki bym nie kupiła. ;)

https://goo.gl/bWyQmK

Na Zaful ostatnio pojawilo się bardzo dużo jesiennych kurtek. Jest duży wybór jeansowych katan, jedne z dziurami, inne z haftami. Moją uwagę zwróciła jasno - niebieska kurtka z haftem na rękawach i plecach. Uwielbiam kwiatowe motywy. Odkąd ścięłam włosy chętniej noszę ubrania z jakimś zdobieniem na plecach, wcześniej nie byłoby go widać, bo na ogół chodzę w rozpuszczonych. Jedyny minus to zapach kurtki po rozpakowaniu, ale pomogło kilka dni wietrzenia. Poza tym wszystko w porządku. Ten model dostępny jest w trzech wersjach kolorystycznych. 

https://goo.gl/PRMBsr

T-SHIRT Z ANANASEM >klik<
I na koniec jeszcze coś w letnim klimacie. Na ten t-shirt z ananasem miałam ochotę całe lato. Niby zwykła koszulka, ale jednak ma w sobie to coś. Jest też dobrze skrojona, luźno leży. Jakościowo jest przyjemna w dotyku, bawełniana. Mam nadzieję, że ananasek nie zniknie szybko podczas prania. Wzięłam rozmiar M i jest idealna.


https://goo.gl/Y6QyJL


Dajcie znać czy wpadło Wam coś w oko tym razem? Może ananasek? Zamawiacie coś na jesień z Zaful? :)

Zobacz także...

25 komentarzy

  1. Jak zwykle fajne ciuszki :) Bluzeczka z ananasem wygląda super, a i kurteczka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W tej bluzie w paski się zakochałam :) te róże na niej dają świetne urozmaicenie pasków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie propozycje fajne, najbardziej urzekł mnie ananasek, kurtka dżinsowa i bluza w paski :)kliki $19.49;25.78;18.49 ananasek wyprzedany ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne ciuszki , szczególnie bluza wpadła mi w oko.
    Jeszcze nic z tej stronki nie zamawiałam, ale wygląda bardzo ciekawie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twój styli i Twoje zamówienia, bluza w paski z haftem jest super i muszę ją mieć, podobni jest z kurtką jeansową .

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne rzeczy:) najbardziej podoba mi się kurtka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeansowa kurtka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny t-shirt z ananasem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszulka z ananaskiem super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj śliczna kurteczka :) 19,49 18,49 25,78 i bluzeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne rzeczy, szczególnie ta dżinsowa kurtka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzka z ananasem superaśna :D Bardzo ładnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I love this collection, I think Zaful has great pieces.

    www.glamourzone.org

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle wybrałaś ładne rzeczy. Najbardziej do gustu przypadła mi koszulka z ananasem! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurtka jeansowa jest cudowna. W oko również wpadła mi bluza z frędzlami. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. T-shirt z ananaskiem super na lato, ale na jesienne dni urzekła mnie bluza z frędzelkami! <3

    poprostualeksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba ta szara bluzeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne te rzeczy Ci przyszły!<3
    Ta bluza w paski z haftem? jest przepiękna! Nosiłabym:)
    Reszta też wpada w oko:)
    (19.49, 18.49, 25.78)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga