Program Nowosci Rossmann / sierpien 2017 / na bogato!

29.8.17

Zabieram Was dzisiaj w świat nowości Rossmanna. Sierpniowe zestawy z Programu Nowości okazały się bardzo bogate i różnorodne. Nie pamiętam kiedy było aż tyle produktów do testów. Tym razem mam się z czego cieszyć, bo wybrałam zestaw, który naprawdę chciałam. Udało mi się wstrzelić w godzinę, kiedy pudełka pojawiły się na stronie. Tutaj działa zasada, kto pierwszy ten lepszy, aczkolwiek trzeba też patrzeć na odpowiednią grupę wiekową lub brać uniwersalny, ja tam właśnie zrobiłam. Zobaczcie co niebawem pojawi się na półkach drogerii. :)


Markę AA Cosmetics znam od wielu lat. Ich kosmetyki kojarzę z delikatnością. Zobaczymy jak sprawdzą się nowości AA z linii Formuła Biozgodności, a testuję witaminowy tonik regenerujący, żel do mycia twarzy i produkt do demakijażu oczu 3w1. Na pewno za jakiś czas wrzucę tutaj recenzję tego trio.


Dalej mamy krem nawilżający do twarzy Garnier z linii Botanical Cream, przeznaczony jest dla cery suchej i wrażliwej. To ładne opakowanie wskazuje na zawartość wody różanej. Dawno nie miałam nic z pielęgnacji twarzy tej marki, więc chętnie przetestuję. Skład został wzbogacony o naturalne ekstrakty, nie ma w nim parafiny.


Teraz prawdziwa gratka dla wszystkim fanów marki Le Petit Marseillais, która jesienią zaskoczy nas wszystkich mydłami w płynie i dezodorantami. Oferta tej firmy opiera się głównie na żelach pod prysznic dostępnych w wielu wersjach zapachowych. Na pewno dobrze je znacie. Super, że teraz pojawia się coś nowego. Do testów dostałam dezodorant w wersji z minerałami morskimi i olejkiem z szałwii oraz kremowe mydło Extra Doux, mleczne. Co ciekawe dezodoranty nie zawierają soli aluminium.



Zestawy uniwersalne często mają mieszaną zawartość, tzn. trafia się coś dla dzieci lub mężczyzn. Myślę, że moja druga połówka chętnie przetestuje produkty do pielęgnacji stóp MAN Foot, czyli złuszczające skarpetki oraz dezodorant do obuwia i stóp. Marka ma w swojej ofercie produkty dla nas, kobiet, które może kojarzycie spod szyldu SHE Foot. Ja je znam i bardzo lubię, kremy do stóp są treściwe i porządnie nawilżają.


Także na półkach ze zdrową żywnością pojawi się coś nowego. Rossmann wprowadza do sprzedaży kilka wersji miodów marki Miody Polskie. To nasza rodzima produkcja, z czego ogromnie się cieszę. Jak miód to tylko naturalny, z dobrej pasieki. Mój jest wielokwiatowy. Jakby tego było mało, ze słodkości są jeszcze wegańskie krówki w wersji kokosowej Wiem Co Jem.



Produkty do testów zazwyczaj mieszczą się w jednym czerwonym pudełku. Tym razem były dwa pudła, wypełnione po brzegi. Oprócz kosmetyków przeznaczono dla testerek także przepiękne kosmetyczki Mundia. Moje są w folklorystycznym klimacie, ale widziałam, że pozostałe zestawy zawierały inne wersje kolorystyczne, paski, krateczki. Kosmetyczki są solidne i naprawdę piękne. Lubię taki folkowy motyw. Ta większa mogłaby posłużyć nawet za torebkę, jest naprawdę pakowna. Dostępne będą dopiero od listopada.



Zestaw uniwersalny skusił mnie nie tylko produktami, które widzicie powyżej, ale też dużym ręcznikiem 70x140cm Zwoltex, Pedro 2, w ślicznym malinowym odcieniu. Mam już jeden ręcznik z tej marki i jest bardzo dobrej jakości. Ten posiada piękne tłoczenie na całości, to 100% bawełna. Jak tylko ręczniki pojawią się w sprzedaży to dokupię sobie drugi, mniejszy. Lubię mieć takie komplety ręczników, po kilka w jednym kolorze. Na dokładkę dwie pary skarpet, jedne czarne stopki, które już poszły w użycie, dlatego brak ich na zdjęciu, a drugie granatowe w grochy. Są co prawda męskie, ale to ja zamierzam je nosić. :D


Ufff, to by było wszystko. Tak jak wspomniałam na początku z zestawu jestem bardzo zadowolona, a może to nawet za mało powiedziane. Kosmetyki zapowiadają się naprawdę dobrze. Nie trafiłam tym razem na nic z kolorówki, a widziałam, że były dostępne również piękne palety cieni Wibo, tusze do rzęs L'oreal, a także perfumy Naomi Campbell. Coś mi jednak w tamtych pudełkach nie pasowało, miałabym problem z recenzją niektórych produktów. Mój zestaw uniwersalny w pełni mi odpowiada. Jestem ciekawa Waszego zdania o zawartości?

Co sądzicie o tych, już jesiennych, nowościach Rossmanna? Jesteście w Klubie Nowości? Jak tam Wasze zestawy w tym miesiącu?

Zobacz także...

27 komentarzy

  1. Kosmetyczki rzeczywiście piękne. Dawno nie byłam właśnie w Rossmannie, ale trzeba się w końcu wybrać ;D

    yollowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawartość naprawdę boska! Najbardziej podobają mi się właśnie kosmetyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o jakie super nowości, LPM o nowe!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawartość super :) czekam aż nowości pojawią się w sklepie ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kosmetyki i świetne skarpetki :) Kilka dni temu skusiłam się na ręcznik ale w morskim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę się postarali :) Nowości LPM wyglądają kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! Wspaniała paczka. Ciężko skupić się na jakimś produkcie, bo wszystkie wyglądają tak fajnie :D Kosmetyczna w folkowe wzory bardzo pozytywna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Króweczki <3 :) Ręcznik i kosmetyczki najbardziej mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mialam żadnego z tych produktow.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna zawartość :) LPM mnie zaciekawiło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się bo zarz będe w PL i w koncu zalece do Rossmana :) hihih Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Kosmetyczki są mega 😊 Miłych testów 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. LPM tymi nowościami bardzo ciekawi :) fajnie, że w Ross pojawi się ta seria do stóp dla mężczyzn :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne kosmetyczki, fantastyczny Łowicki motyw, bardzo mi się podobają, zestaw jak zawsze super, przyjemnych testów.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna paczuszka, faktycznie na bogato :-) czekam na nowości LPM

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam produkty LPM <3 Nie jestem w Klubie Nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawią mnie nowości Le Petit Marseillais, miód i kokosowe krówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeju piękne te kosmetyczki, no przydałaby się Nowa 🙂🙂🙂

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga