Jesienne nowosci w szafie z DRESSLILY

30.8.17

Witajcie! Dzisiaj zapraszam Was na mały haul z DRESSLILY. To sklep, który poznałam przeszło 3 lata temu. Jesień już coraz bliżej, więc moje ostatnie zamówienie składa się z samych cieplejszych rzeczy. Nie brakuje jednak nawiązania do wakacji w postaci egzotycznych motywów i kwiatów.  To chyba nigdy mi się nie znudzi. Zastanawiałam się też nad legginsami z wstawkami (see through leggings online), ale trochę boję się rozmiarówki. Dajcie znać czy coś Wam wpadło w oczko? :)


Zacznijmy od rzeczy, z której jestem najbardziej zadowolona. To biała kurtka z kwiatowym motywem. Kwiaty są w różnych odcieniach niebieskiego, pięknie to wygląda w połączeniu z bielą. Spodziewałam się dużo grubszego materiału, ale teraz mając kurtkę w domu i patrząc na zdjęcia katalogowe widzę, że jednak źle wnioskowałam. Kurtka jest w dziale okryć wierzchnich, ale tak naprawdę to lekka bluza na zamek. Nie zmienia to jednak faktu, że jest pięknie wykonana. Mam na sobie rozmiar M, który okazał się trafnym wyborem. Uwielbiam to połączenie barw. Pod spodem mam (nie)zwykły top z BonPrix, o których pisałam Wam niedawno przy okazji wpisu o mojej nowej kurtce funkcyjnej na jesień właśnie z tego sklepu. 

https://goo.gl/R1Msae

ZIELONA SZNUROWANA BLUZA >klik<
Poniższa bluza "kupiła" mnie swoim morsko - zielonym kolorem. Jak ją zamawiałam, to kosztowała prawie $20, tej ceny nie jest warta ze względu na dość sztuczny materiał, ale teraz możecie ją kupić na promocji za połowę ceny, więc to już brzmi znacznie lepiej. Bluza wyróżnia się tym, że jest sznurowana na dekolcie. Zamierzam sobie zmienić dołączoną białą sznurówkę na grubszą i nieco krótszą. Bluza posiada kieszenie i duży kaptur, obszyty na biało. Co do rozmiaru to najlepiej brać swój, który się normalnie nosi. Od wewnętrznej strony jest bardzo milutka, jakby polarowa, ciepła, dobrze sprawdzi się na jesień i zimę.


I na koniec bluza w kolorze brudnego różu, z egzotycznym wzorem, tak bardzo modnym w ostatnim czasie. Tym razem wzięłam rozmiar S, sugerując się wymiarami podanymi w tabelce pod produktem. Ogólnie bluza jest ok, tylko rękawy okazały się za krótkie, ale nic nie szkodzi, często noszę je przy takich ubraniach podwinięte tak jak na zdjęciu, więc zupełnie mi to nie przeszkadza. Bluza wykonana jest z dość cienkiego, lekko lejącego materiału. To dobra propozycja na teraz, na okres przejściowy między latem a jesienią. 


Najbardziej jestem zadowolona z pierwszej kurtki / narzutki, a Wy co sądzicie o tych ubraniach? Zamawiacie czasem coś na Dresslily? :) 

Zobacz także...

32 komentarzy

  1. Najbardziej spodobała mi się kurteczka ;) 19,23 11,52 15,59 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurtka w kwiaty jest stanowczo moją fawortytką

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie wszystko co zamówiłaś jest bardzo ładne :) kliki wszystkie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zielona bluza najbardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluza wpadła mi w oko :) Szkoda, że materiał ma sztuczny, ale można to przeboleć bo piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zamawiałam nigdy z tej stronki :) zdecydowanie pierwsza bluza/kurtka w kwiatki najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biała kurteczka jest rewelacyjna, świetna na zimne wieczory latem i w ogóle , bardzo mi się podoba, znów zrobiłaś super zamówienie

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko mi się podoba, ciężko wybrać co najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju ale piękna jest ta karteczka biała 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie rzeczy prezentują się bardzo ładnie :) a moim faworytem jet ta piękna bomberka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurteczka biało niebieska jest super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zauroczona tą pierwszą kurtką. Jest cudowna, a Ty wyglądasz w niej pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza kurtka jest genialna, też mi się podoba takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurtka mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Taką kurtkę sobie chyba zamówię :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne te ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko mi się podoba, ale kurtka wygrywa :D Jest po prostu piękna

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne rzeczy sobie zamówiłaś :* Jestem jak najbardziej na plus Kochana, choć ta kurteczka jest najpiękniejsza !! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi się podoba ta turkusowa bluz; )
    Poklikane; )

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta pierwsza kurtka /narzutka podoba mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurteczka w kwiaty jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwsza kurtka jest naprawdę świetna! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne rzeczy zamówiłaś,kliki w linki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurtka i bluza przypadły mi do gustu, bardzo fajna wydaje się być ta polarowa bluza..akurat na ostatnią jesienną aurę..:)
    (19.39, 18.16, 13.88)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta pierwsza narzutka bardzo mi się podoba :) poklikałam wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zieloną bluzę też bym widziała w swojej szafce :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga